| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Czy jesteś częścią?

Jak funkcjonuje jeden organizm składający się z wielu członków? Jak może funkcjonować w jedności Kościół, który składa się z tak różnych i różnie obdarowanych ludzi? (1 Kor 12)

Właśnie siedzę (opracowuję i drukuję) materiały tłumaczone przez członków Zboru w Mielcu. Ja nie mam daru do języków. Rozumieć rozumiem, coś tam wydukam. Ale w Zborze jest rodzina, która nie tylko rozumie, ale podjęła się tłumaczenia krótkiego studium. Mamy pozwolenie rozprowadzania tego w Zborze. Wiernie, co jakiś czas otrzymuję pocztą elektroniczną przetłumaczone gotowe studium.
Do moich zadań należy przygotować do druku (czcionka, akapity, drobne korekty), a następnie wydrukowanie. Taką dziś mam pracę biurową.
I tak dla dobra Zboru uzupełniając się funkcjonujemy.

Ty też jesteś istotną częścią Zboru. Uzupełniasz swoim darem, umiejętnościami cały organizm. Bez Ciebie nie jesteśmy "pełni". W Zborze/Kościele nie potrzebujemy "człowieka orkiestry". Potrzebujemy Ciebie!

2 komentarze:

  1. Właśnie kiedyś się zastanawiałam czy ja przypadkiem nie za mało robię i tak dalej... Ale pewnego dnia zdałam sobie sprawę, że w każdej wielkiej maszynie jest potrzebny taki mały trybik czy maleńka śrubka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W machinie i śrubka ważna jest, bo bez małego trybika i cała misterna maszyneria stanie. O ileż bardziej w Kościele, gdzie mała śrubka może urosnąć i stać się większą częścią. W małym wierni możemy oczekiwać rzeczy większych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń