| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

... pojawiam się i znikam...


Drodzy znajomi i przyjaciele, z kilku powodów (osobistych) zmuszony jestem zrezygnować (na jakiś czas) ze swojej bytności w internecie. No dobra, dobra. Oczywiście, że nie znikam całkowicie, ale znacznie chce ograniczyć swoje "zaangażowanie" na tym polu.

Dawno temu zrezygnowałem z pewnego forum (gdzie byłem moderatorem). Jakiś czas temu zrezygnowałem z "naszej-klasy" i swojej strony (głównie z wierszami), ostatnio również z facebooka i... żyję.
Teraz przyszedł czas na ograniczenie bloga.
Posty będą pojawiały się rzadziej, może raz w tygodniu , a może i nie ;)



A w związku z tym, że rozpocząłem (kolejny raz) naukę fotografii (całkowicie amatorsko i hobbystycznie) moje próby można znaleźć na digart.pl.
Do tej pory umieściłem zdjęcia: zamek w Baranowie Sandomierskim, mur cmentarny, katedrę mariawicką w Płocku, i wiązankę ślubną.



Pozdrawiam Was serdecznie życząc Bożego błogosławieństwa.
Dariusz Hapoń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz