| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Zdjęcia i zawirowania myślowe

#foto #youschool

Dziś dwa zdjęcia. Jakoś ostatnio tyle się dzieje, że a) nie mam czasu siąść do napisania choć kilku słów b) nie bardzo mam ochotę się uzewnętrzniać. Napiszę tylko, że jest taki ciekawy fragment w Słowie Bożym, który mówi:  "Przeciwko starszemu skargi nie przyjmuj, chyba że jest ona oparta na zeznaniu dwu lub trzech świadków." (1 Tymoteusza 5:19) Jeśli ktoś wie z jakiego powodu chodzi za mną ten fragment niech go ze mną przemyśli. A jeśli nie wie, niech się nie domyśla, bo to znaczy, że z nim nie ma to nic wspólnego :)
Ufff, dość zakręcony ten post, więc teraz zdjęcia, które zostały użyte przeze mnie w konkursie. O żesz jak bardzo bym chciał wygrać :), ale jak znam życie to nici z tego :(

Nad Mielec nadciąga noc.

Reklama szkoły językowej prowadzącej zajęcia online z lektorem. Zajęcia dla małych i dużych ;)

Oczywiście obu jestem "popełniaczem" ;)

2 komentarze:

  1. Dodam następny werset: 1Tym. 5,20
    Tych, którzy grzeszą, strofuj wobec wszystkich, aby tez inni się bali
    a także
    1 Tym. 3,7
    a powinien się cieszyć dobrym imieniem u tych, którzy do nas nie należą, aby nie narazić się na zarzuty i nie popaść w sidła diabelskie.
    :-(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Skargi nie wnoszę,ale moje serce jest zasmucone :(

    OdpowiedzUsuń