| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Źródło Ewangelii


Chyba każdy, przynajmniej od czasu do czasu zastanawia się nad tym, czy to co robi ma sens? Czy moje życie to coś więcej niż oddanie ideii? Takie pytania (wątpliwości) pojawiają się szczególnie w chwilach gdy piętrzą się trudności, albo (jak w moim przypadku) gdy dopada jakieś chorobsko (osłabienie).
Dzisiejszy fragment Słowa Bożego jest dla mnie zapewnieniem, rozwianiem szalonych myśli.

"Oświadczam wam, bracia, że Ewangelia, którą głosiłem, nie jest dziełem człowieka. Nie otrzymałem jej też od człowieka ani się jej nie nauczyłem, lecz została mi przekazana przez objawienie Jezusa Chrystusa." - Gal 1,11.12 (przekład ekumeniczny)

Ewangelia to nie idea. To nie pomysł na życie. To Bóg, wkraczający w życie człowieka.
To nie nauka ludzka i choć "depozyt wiary" jest przekazywany nam przez "ojców wiary" to w rzeczywistości pochodzi bezpośrednio od Boga, który objawił nam się w Jezusie ("w Nim zamieszkała cała pełnia boskości"). Zapis tego objawienia to Pismo Święte.

Dlatego z ufnością mogę sobie odpowiedzieć. Tak, to ma sens! Moje życie (i wszystko co je wypełnia) ma sens. Dopóki jestem wierny Ewangelii! Sam Wszechmogący, w Trójcyjedyny Bóg nadaje życiu człowieka sens. Sam Bóg jest źródłem Ewangelii - dobrej nowiny!

A o objawieniu więcej w nastepnym poście.

----
zdjęcie źródełka pochodzi z: http://www.jurainfo.pl/media/galeria/ffd52f3c7e12435a724a8f30fddadd9c.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz