| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Pójdźcie, radośnie śpiewajmy Panu...




Już jestem w domu. Ledwie przyjechałem, a tu dzieje się, oj dzieje :D

A jutro mielecki kościół spotyka się na wspólnym uwielbianiu Pana Kościoła. Psalm 95 (wersety 1-9) są pięknym przykładem tego co jako Zbór powinniśmy robić, gdy się spotykamy. I dlatego (jutrzejsze) niedzielne nabożeństwo będzie oparte (zbudowane) w oparciu o werset od 1 do 9, psalmu 95. :)

Zachęcam do przeczytania; Ps 95,1-9

"1Pójdźcie, radośnie śpiewajmy Panu, Wznośmy okrzyki radosne skale zbawienia naszego! 2Pójdźmy przed oblicze jego z dziękczynieniem, Wykrzykujmy mu radośnie w pieniach, 3Gdyż wielkim Bogiem jest Pan I królem wielkim nad wszystkich bogów. 4W jego ręku są głębokości ziemi I jego są szczyty gór. 5Jego jest morze i On je uczynił, I suchy ląd ręce jego ukształtowały. 6Pójdźcie, pokłońmy się i padnijmy na twarz! Klęknijmy przed Panem, który nas uczynił! 7On bowiem jest Bogiem naszym, A my ludem pastwiska jego i trzodą ręki jego. Obyście dziś głos jego usłyszeli: 8Nie zatwardzajcie serca waszego, jak w Meriba, Jak w dniu pobytu w Massa na pustyni, 9Gdzie kusili mnie ojcowie wasi, Doświadczali mnie, chociaż widzieli dzieło moje."

---
zdjęcie pochodzi z: http://www.covenantplayers.org/Images/uploads/hands_during_worship_blue.preview.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz