| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

E-dyski - dostęp do danych z każdej platformy i każdego miejsca


Czym są e-dyski chyba nie trzeba pisać.
Zacząłem z nich korzystać jakiś czas temu. Najpierw z Asus Webstorage (dostałem dostęp na dwa lata kupując Asus EeePC 901). Potem znalazłem (jak się zdaje na tą chwilę) coś znacznie ciekawszego.

Jestem więc na etapie testowania Asus WebStorage (jeszcze przez rok mam za darmo, potem trzeba będzie płacić, a jest tam 20GB miejsca), a Dropbox, który jest darmowy, ale oferuje 2GB (plus jeszcze trochę Mega za reklamę, etc.).

Zaś jeśli chodzi o prostotę obsługi, użyteczność i ogólne wrażenie coraz bardziej skłaniam się ku Dropboxowi.

1 komentarz:

  1. Ze swojej strony mogę polecić humyo.com
    5 GB na pliki takie jak: zdjęcia, muzyka czy wideo oraz 5 GB na inne pliki. Razem 10 GB za darmo.

    OdpowiedzUsuń