| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Asus EeePC 901 i mobilny internet (XP i Eeebuntu)

Nie ukrywam, że kupując "maluszka" chciałem mieć dostęp do internetu wszędzie. Kartę wifi ma. Niestety nasz kraj nie jest jeszcze tak przyjazny i nie wszędzie są hot spoty (choć jest coraz lepiej). Dlatego postanowiłem dokupić "mobilny internet".
Wybór padł na "PLAY ONLINE".
Nie będę pisał o kosztach i transferze bo to nie miejsce na reklamę.*

Chcę raczej napisać o pozytywnym zaskoczeniu jakie przeżyłem gdy wcisnąłem do gniazda USB mój modem (HUAWEI E156G0). Piszę oczywiście o pracy w systemie Eeebuntu (bo pod XP to musiał działać - podobno).

Otóż nie musiałem nic robić, żeby modem zadziałał! Wystarczyło poczekać chwilę.

Przyznaje, że mnie to totalnie zaskoczyło. Jeszcze kilka lat temu miałem problemy z korzystaniem z mobilnego internetu (dało się, ale ile się namozoliłem). A teraz?
Po prostu super.


---
Chyba, że PLAY coś zaproponuje :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz