| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Quizy na facebooku


Na facebooku zagrałem w "grę/quiz": Do jakiej biblijnej postaci Ci najbliżej. "Wyszedł" mi Daniel.
"Tom se poprzeczkę postawił" ;)

Raczej pobożne życzenie. Bo sporo mi do Danielowej bezkompromisowości brakuje. Oj sporo.

Ale..., kto jest bez winy niech mnie zlinczuje :D




A drugi quest podobny do powyższego, dotyczył postaci z książki "Władca Pierścienia" Tolkiena. I tu tez zaskoczenie. Bo kto jak kto, ale ja i Aragorn?

Coś te quizy dają wyniki na wyrost. Może jako zachętę, by się mobilizować? jeśli tak to się udało. Biorę się za siebie :D



Zrobiłem jeszcze trzeci, ale to już musisz wejść na facebooka i mnie odszukać. Dodam tylko, że dotyczył naszej polskiej (przeszłej) rzeczywistości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz