| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Asus EeePc Tray przywrócony


Jak pisałem, po aktualizacji systemu zniknął mi EeePc Tray.
Pogrzebałem w necie (google :) ), na forach i znalazło się rozwiązanie.
To na co zawsze można liczyć w sieci to pomoc innych użytkowników systemu spod znaku pingwina.

A oto jak udało mi się przywrócić EeePc Traya:

Odinstalowałem poleceniem: sudo apt-get remove --purge eeepc-tray
Następnie zainstalowałem przy pomocy menadżera pakietów (dodając wcześniej do bazy repozytoriów: deb http://www.statux.org/ubuntu software main.
Wszystko wyglądało dobrze dopóki nie zacząłem weń klikać :D
Otóż prawy przycisk myszy zmieniał rozdzielczość ekranu!

Pogrzebałem w sieci i zastosowałem pomoc stąd: http://forum.eeebuntu.org/viewtopic.php?f=43&t=4047

This is due to your Eee PC ACPI Utilities not fully upgrading.

To ensure you have the latest utilities and tray fully upgraded:
Code:
sudo apt-get update
sudo apt-get purge asus-eee-dkms
sudo apt-get install netbook-dkms
sudo apt-get dist-upgrade



MAKE SURE YOU ALLOW IT TO OVERWRITE EEEPC-ACPI

Delete your old /etc/default/eeepc-acpi.local file.

Add only your custom settings a new /etc/default/eeepc-acpi.local:

At this point if it still does not work, search the forum in-case it has been resolved on your model.



Należało podczas instalacji/konfiguracji pozwolić zamienić plik z ustawieniami na nowy i pomogło!


****************
Adresy przydatne dla polskiego użytkownika EeePC:
asuseepc.pl
polskie forum użytkowników EeePc

1 komentarz:

  1. to słowo do mnie przemówiło, wierzę że dostanę jego poznanie kiedyś, a na razie przyjmuję na wiarę;)

    OdpowiedzUsuń