| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Kto mnie jeszcze zaprosi?

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zlikwidowania konta na naszej-klasie. Jako, że jest to inicjatywa komercyjna, więc nic mi do tego w jakim kierunku zaczyna się rozwijać, ale mi zaczyna być nie po drodze. Mówiąc bezpośrednio, nie mam zamiaru otwierać stron z których wyzierają półnagie nastolatki.
Jedyne co mnie tam jeszcze trzyma to, że jednak udało mi się odnaleźć kilka "zapomnianych" kontaktów.

Wśród wielu dziwnych rzeczy, które spotkały mnie na naszej klasie (dziwne zaproszenia, dziwne zdjęcia, itp.) jednym chcę się podzielić. Dostałem zaproszenie z konta fikcyjnego, które zostało zapewne później zlikwidowane, ale wygląda to przednie. Dzielę się więc tym widokiem z wami :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz