| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

A "Czas" im służy

Podobno najbardziej podobają nam się rzeczy, które już znamy. Żadna nowa aranżacja starego, dobrego kawałka naszego ulubionego zespołu nie jest w stanie nas zachwycić. Oryginał był najlepszy i koniec kropka. No i tu mam problem.

Znajomi przywieźli mi płytę zespołu, którego muzyka  towarzyszyła mi w moich pierwszych dniach pójścia za Chrystusem. Siłą więc rzeczy kojarzą mi się dobrze. Ich muzyka przywodzi na myśl najlepsze wspomnienia.

Ale wracając do meritum. Oto słucham płyty i nie poznaję.
GMB czy nie GMB? Utwory niby znane, ale nowe aranżacje brzmią... inaczej.
Przyznam, że nie chce mi się dalej pisać tego posta. Wolę posłuchać kolejny raz płyty Grupy Mojego Brata - Czas!

GMB, dzięki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz