| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Do przyjaciół

"Jak zawsze dobrze mi być razem z Wami
Jak zawsze wyczekuje takich chwil
Wasz uśmiech radość moją ośmiela
Tę radość pragnę zawsze dawać Wam

Chcę dzielić z Wami wszystkie Wasze troski
Wspólnie przynosić je tam gdzie jest Bóg
Chcę byście mogli Jezusa widzieć we mnie
Ja pragnę wciąż Jezusa widzieć w Was

Przyjaźń Bożym darem jest na świecie
Dziękujmy za nią Jemu w każdy czas
Chcę aby ona trwała w nas do końca
Więc proszę nigdy nie opuście mnie"*


Przyjaźń to cenny dar. Dar, który należy pielęgnować między innymi swoim czasem.
Dziękuję za wczorajszy czas!

"O Jezu dzięki Ci za przyjaciół
Za przyjaciół mych
Niech ciągle otaczają mnie
O spraw bym mógł być zawsze z Nimi
aż do kresu dni
By wspólnie razem wielbić imię Twe"*


Może dlatego przeraża mnie tak perspektywa przed którą staję?

====
"Do przyjaciół" z kasety "Listy do Karoliny" - Tomasz Żółtko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz