| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Hello World!


 
Dziś podłączyli mi neta.
:D [RADOŚĆ]Juppii[/RADOŚĆ]

Mam nadzieję, że teraz już systematycznie będę się pojawiał.

Dziś napiszę tylko, że minął miesiąc od kiedy jesteśmy w Mielcu. Widzimy nad sobą Bożą rękę. Zawieramy relacje, poznajemy miasto i mentalność mieszkańców. Małgosia realizuje się w pracy zawodowej, a ja..., ja oczekuję na więcej. Bo Boże myśli są wyższe od moich.

Dobra. Jak na pierwszy post - wystarczy. Pozdrowionka serdeczne i do usłyszenia ;)

2 komentarze:

  1. No nareszcie. Pastorze już nie mogłem sie doczekać. Chętnie czytuję Twój blog. Pozdrawiam w Jezusie Chrystusie.
    Robert z Bielska Białej

    OdpowiedzUsuń
  2. Również serdecznie pozdrawiam czyli... odpozdrawiam ;)
    Do następnego posta...

    OdpowiedzUsuń