| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Kancelaria





Dzisiejszy (wolny ;) ) dzień był całkiem przyjemnie pracujący. Otóż wraz z jednym z braci (dzięki Marku) doprowadzaliśmy do stanu używalności kancelarię. Trochę przemeblowania, czyszczenia, odkurzania, zmywania. Zostało jeszcze poukładać książki, przywieźć dokumenty. Aaaa, i zostało jeszcze zamocowanie (trzeba zakupić płytę meblową ;) ) półek, które powiększą powierzchnię roboczą przy biurku.
Jeśli ktoś ma zbędną kanapę i monitor komputerowy, chętnie przyjmę ;)

Niestety zdjęć "przed" nie zrobiłem bo zapomniałem, że mam aparat. Więc daje zdjęcia "w trakcie" :)






A poniżej autoportret ;)




8 komentarzy:

  1. No pięknie to wygląda. Zapewne będzie ci tam dobrze się pracować.
    Nawet byłem wczoraj w Mielcu, ale niestety nie miałem czasu żeby wpaść do was. Kolejny wyjazd mam ok. 1 lipca, więc może będzie czas....

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj mati z krk;)
    pozdrawiam ogólnie a co do monitora komputera to proszę się pytac Michała i mamy bo kojarze że coś mamy;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety w tym czasie będę w Ciechanowie :(
    może następnym razem spotkamy się na kawie :)

    oj Mati, już kupiłem 14' w komisie, ale jak macie płaski i większy ;) to chętnie pożyczę

    OdpowiedzUsuń
  4. poprawka:
    jednak najprawdopodobniej wyjeżdżał będę 2 lipca, więc jakby co kawka aktualna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, tylko gdzieś młotek z wkrętarką sie zapodziały noi te rużowe "obrączki" miały wisieć w antyramie... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast "obrączek" na ścianie powiesimy różowe obcęgi i młotek :)

    Muszę wrzucić (najpierw zrobić) aktualne zdjęcie, bo się już trochę zmieniło.

    Trzymajcie się ciepło (choć zapewne i nam i wam ciepła nie brakuje :) ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety mój wyjazd w okolice Mielca został odwołany. Na pewno spotkamy się innym razem.

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam,
    jak tylko będę w tym czasie na miejscu to robię kawę (ewentualnie wyskoczymy na miasto) ;)

    OdpowiedzUsuń