| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Muzyczny wieczorek...

Z muzyki wolę reggae lub ragga, ale dziś wrzuciłem do wieży ewidentzłoto? - hip hop. Potrzebowałem jakiegoś pozytywnego przekazu. Pozytywnego w szerokim tego słowa znaczeniu, w grę wchodziła więc twórczość ludzi wierzących.
Chłopaki, dzięki za wasze texty i bity. Wasza muza i ulubiony płyn posuwa wieczór do przodu. A jutro..., może być tylko lepiej. Bo ON jest blisko.

a na dobranoc tekst:
Wiem

Wiem co potrafię, do czego dążę.
Wiem co chcę dostać na życiowej drodze.
Wiem co powiedzieć komuś, kiedy się wozi.
Wiem dlaczego stoję tu, otwórz oczy.
Musisz wiedzieć kim jesteś, musisz znać swoje miejsce,
Ile masz sił żeby zagrać koncert lepszy.
Musisz wiedzieć, że jesteś grzeszny, albo grzeczny.
Ja to wiem, postawiłem sobie jasny cel.
Dopóki go nie osiągnę nie spocznę.
Czasem mam lepszy dzień, czasem gorszy.
Wiem, nie wszystko zależy od forsy.
Tę wiedzę w sobie nosze, Boże!
Ty jedyny znasz mnie dobrze tak jak nikt.
Ty jedyny chcesz moich zmian.
Wiem, że zmieniam się na lepsze.
Wiem, że zmieniać się musi charakter jeszcze.
Dbam o to, żeby nie zboczyć z mojej ścieżki.
Wiem kim jestem, zwyciężę los ciężki.

Wiem co mam zrobić kiedy przychodzi problem.
Wiem co mam zrobić kiedy ktoś chce mnie wrobić.
Wiem na czym polega nauka życiowa.
Wiem po co studiuje lekcje życia z osobna.
Wiem, jak mam się zachować kiedy się spóźniam.
Wiem, że rozwalę tę ścianę i obudzę ucznia.
Wiem że będę robił o czym marze.
Dojdę do prawdy, wszystko się okaże, a teraz ciąg dalszy.
Wiem, coś o miłości jak można kochać.
Wiem na czym polega prawdziwa przyjaźń.
Jak można kogoś nie zawieść.
Zrobiłem sobie bilans.

Wiem kto jest prawdziwy, a kto fałszuje.
Kto szuka czegoś nowego, a kto kopiuje.
Wiem, że nie będę tak robił bo nie będę sobą.
Chcę stawiać na nowość swoją nogą.
Wiem, jak smakuje świeża woda.
Wiem jak to jest mieszkać samotnie.
Dzięki tej wiedzy, doceniam to co mam.
Wiem, że jestem moich wzorów fan.
Wiedza czasami jest zbawienna.
Czasami prowadzi do zguby, bez poznania naród ginie.
Trzeba szukać wiedzy, żeby mieć siłę.

- - - l i n k i _ _ _ z e w n ę t r z n e - - -
http://www.evident.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz