| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Piwniczne opowieści


W jednym z poprzednich dni spędziłem sporo czasu w piwnicy. Czas nadszedł, by dokończyć porządki. Skręciłem regał, który kiedyś służył nam w mieszkaniu. Niestety z powodu wielu przeprowadzek jego stan jednoznacznie wskazywał na przeznaczenie. Piwnica nie jest zbyt duża i zastanawiałem się jak mi się go uda skręcić. W zasadzie powinien być skręcany "na leżąco", ale pokombinowałem i udało się w pozycji pionowej :)

Zadziwiające jak wiele miejsca się robi, gdy się wszystko poukłada z głową :D

A zdjęcie przedstawia pomieszczenie w MRu (Międzyrzecki Rejon Umocniony). Chodzi o Międzyrzecz (na zachodzie kraju, a nie Międzyrzec Podlaski skąd pochodzę).
Zdjęcie "pożyczone" z: http://www.bodek.info/fotografia/bunkry/

2 komentarze:

  1. Dobrze dobrze widzieć jako ktoś dodaje czyjeś zdjęcie. Ale niech już będzie, chociaż podlinkowałeś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano podlinkowałem ;)
    A swoją drogą to zdjęcie jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń