| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Zbyt dużo polityki., a za mało historii!


W poniedziałkowy wieczór oglądałem film "Towarzysz generał". Potem słuchałem "dyskusji" publicystów (bezpośrednio po filmie). Wczoraj poczytałem różne wypowiedzi i... .

Cóż mam mieszane uczucia. Pomijam, że "dyskusja" bezpośrednio po filmie z merytoryczną rozmową miała niewiele wspólnego. Prowadzący nawet nie silił się na bezstronność.

Żeby było jasne, nie jestem "zwolennikiem generała", ale trzeba przyznać, że film był tendencyjnie zmontowany.
Zbyt dużo polityki., a za mało historii!

3 komentarze:

  1. A mnie się podobało. Dość miałem już gadania o bohaterstwie i poświęceniu, jakiego dokonał generał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw zakłamanie czerwone, teraz inne... Polityka zawsze wszystko fałszowała - odkąd tylko istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co więc z rzetelnością prac historycznych?
    Czy jest jakaś szansa, że się doczekamy?

    OdpowiedzUsuń