| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Chrystus Sługa, a my?

Dziś i jutro małe grupy będą miały swoje co tygodniowe spotkania. Temat do dyskusji to: "Chrystus Sługa". Oczywiście będziemy rozmawiać o tym, że i my mamy być sługami* dla innych.
I kto mówi, że bycie wierzącym to "bułka z masłem"?

"Wy Mnie nazywacie Nauczycielem i Panem i dobrze mówicie, bo nim jestem. Jeżeli więc Ja, Pan i Nauczyciel, umyłem wam nogi, to i wyście powinni sobie nawzajem umywać nogi. Dałem wam bowiem przykład, abyście i wy tak czynili, jak Ja wam uczyniłem. Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Sługa nie jest większy od swego pana ani wysłannik od tego, który go posłał. Wiedząc to będziecie błogosławieni, gdy według tego będziecie postępować."

- Ew. wg. sw. Jana 13,13-17 (Biblia Tysiąclecia)


----
* w rzeczywistości w grece użyte jest słowo δουλος (doulos) oznaczające niewolnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz