| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Chcenie i wykonanie



Gdy człowiek odrodzony (duchowo) pracuje nad swoją dojrzałością dostrzeże, że za jego decyzjami, postanowieniami i działaniami stoi Boża łaska. Łaska, która nie zwalnia nas z odpowiedzialności za "sprawowanie naszego zbawienia", ale która umożliwia nam trwanie przy Bogu i duchowy rozwój.
Zamiast zastanawiać się, czekać i dywagować zacznijmy żyć nauczaniem Bożego Słowa (wypełniając Boże wskazówki), a wtedy Bóg, który wszak sprawił w nas już chcenie, da i swoje wykonanie.
Nie pracujmy dla Boga. Nie róbmy Mu łaski. Współpracujmy z Nim bazując na Jego łasce, którą nam każdego dnia okazuje.

"12Przeto, umiłowani moi, jak zawsze, nie tylko w mojej obecności, ale jeszcze bardziej teraz pod moją nieobecność byliście posłuszni; z bojaźnią i ze drżeniem zbawienie swoje sprawujcie. 13Albowiem Bóg to według upodobania sprawia w was i chcenie i wykonanie. 14Czyńcie wszystko bez szemrania i powątpiewania, 15abyście się stali nienagannymi i szczerymi dziećmi Bożymi bez skazy pośród rodu złego i przewrotnego, w którym świecicie jak światła na świecie, 16zachowując słowa żywota ku chlubie mojej na dzień Chrystusowy, (...)" - List św. Pawła do Filipian 2,12-16a



3 komentarze:

  1. oj, tam : D mnie zęby bolą po tych wszystkich ciastach :D szkoda na zgrzytanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. :D
    fakt, że ciasta były smaczne.
    A jak ktoś nie wie o co chodzi to może zajrzeć tu: http://www.photoblog.pl/coacoa/44903544/juz_mi_niosa.html

    możesz mi podziękować za reklamę ;)

    OdpowiedzUsuń