| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Wchodzisz z jednym - wychodzisz z dwoma



Poszedłem dziś do punktu Plusa (Plus GSM), by zmienić adres korespondencyjny. A wyszedłem z nowym aparatem telefonicznym :D
Okazało się, że umowa mi się skończyła. Skorzystałem więc z okazji i podpisałem nową, na prawie takich samych warunkach jak poprzednia, tyle, że dodatkowo mogłem wybrać nowy aparat. Kosztował mnie aż złotówkę.
Teraz się zastanawiam czy sprzedać nowy (Samsung SGH-L700) czy swojego smartphona (Samsung i600)?
A gdyby tak sprzedać i600, i pozbierać trochę pieniędzy? Oczywiście cel, by się zaraz znalazł. Chociażby komputerek Eee PC Asus. Kumpel o nim opowiadał i chyba mnie zaraził.
Oto EeePC 901:


Tylko kolor bym wolał biały :D


 

2 komentarze:

  1. Kupiłem jednak czarny. Trochę żałuję, że zrezygnowałem z białego. Ale komputerek rewelacja. Znacznie lepszy od palmtopa, a na tyle mały, że jest wygoda. Super

    OdpowiedzUsuń