| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Jeszcze z urlopu...


Wraz z Gosią lubimy spacery. Najlepiej odpoczywamy gdzieś w lesie (lub szerzej gdzieś na łonie natury). Małgoś żartuje, że ja odpoczywam wszędzie tam gdzie nie ma za dużo ludzi. Rzeczywiście lubię tez samotne spacery pustymi ulicami miast, samotne obiekty. Marzy mi się fotografowanie opuszczonych budynków (zwłaszcza kościołów), takich jakie można znaleźć w serwisie: http://www.opuszczone.com.

Dziś zdjęcie ze spaceru (i tu podziękowania dla Gosi, bo ja chciałem wracać, ale dałem się jej skusić na kontynuację, dzięki czemu i zdjęć więcej i rozmów ważnych).



Obiekt: kaplica św. Rocha
Miejsce: rezerwat przyrody św. Rocha pod Krasnobrodem
Czas: 30 kwietnia 2009 r.




2 komentarze:

  1. mmm ładne to zdjęcie i fajna strona internetowa.:D Takich zdjęć też bym chciała porobić (: Dziękuję za wsparcie modlitwą, bo to bardzo pomogło :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że pomogło, a raczej ON pomógł :)
    dziękuję za komplementy (ufam, że szczere ;) )
    A co do zdjęć, jak się "nacyka" kilkanaście to jedno wyjdzie ładne :), więc do dzieła, bo przecież Ci wychodzi (systematycznie odwiedzam Twojego bloga i oglądam fotki). Oby tak dalej...

    OdpowiedzUsuń