| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Tęcza... i nadzieja rodzi się na nowo ;)



Niektórym zapewne wydaje się, że zapomniałem o blogu :)
Oooo, nic bardziej mylnego. Nie, nie zapomniałem, ale zwyczajnie zabrakło mi sił i czasu.
Ale, ale, nie znacz czytelniku ani dnia ani godziny kiedy pojawi się nowy wpis lub zdjęcie ;)
Bądź więc czujny :)
A dziś zdjęcie z wczorajszego dnia. Zdjęcie zrobione telefonem komórkowym :)



Jak się dobrze przyjrzycie to widać, że są tam dwie tęcze. Ta wyraźniejsza była przepiękna i całościowa. Tzn. widać było jej "początek i po pełnym półokręgu jej "koniec".
A generalnie zdjęcie przedstawia dworzec PKS w Mielcu. Naprawdę, nie ma czym się chwalić :D



1 komentarz:

  1. ja też widziałam tę podwójną tęczę! :D tyle że na tle drzew, więc w nieco ładniejszym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń