| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Zwycięstwo na zdjęciu



Gdy zakładałem blog nie do końca wiedziałem co na nim będę umieszczał. I nadal tak jest, że trudno określić jego charakter. A to trochę luźnych myśli się pojawi, a to jakaś refleksja po lekturze książki. Trochę informacji o tym co się u mnie dzieje poprzeplatanych jest kazaniami (skryptami) czy też informacjami z życia kościoła, któremu służę. Od pewnego czasu pojawiają się też zdjęcia. I choć nie jest to fotoblog (i raczej się nim nie stanie, bo trzeba się by było przenieść) to jednak lubię umieszczać swoje zdjęcia. Im będzie cieplej, a ja będę mógł (będę miał czas) chodzić po Mielcu, tym więcej będzie zdjęć. Ale to tylko tak gwoli luźnej (bardzo) zapowiedzi.
A teraz zdjęcie. Przedstawia ono moją siostrzenicę Wiktorię (Wictorię? Victorię?) :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz