| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Wyjeżdżając intensywnie i zdjęcie



Juro rano wyjeżdżamy na kilka dni z Mielca. Okazja jest rodzinna. Odwiedzamy najpierw teściów, potem ślub i wesele w mojej rodzinie, a następnie przywozimy moich rodziców do nas. Łoj, będzie się działo :D
Przed nami sporo kilometrów, spory upał i mało czasu (wszystko napięte).
I tylko dzięki nowym technologiom (EeePC + modem z Play) będę miał dostęp do internetu (o ile będzie czas).
Już dziś biegam w tę i w tę.

Trzymajcie się ciepło.
A zdjęcie to aktualny wygląd biura. Widok z wejścia.





2 komentarze:

  1. Jeśli możesz, to napisz jak sprawuje się modem z Play. Konkretnie chodzi mi o opłaty, prędkość idp. Sam chciałbym taki nabyć. Będę wdzięczny za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie jestem b. zadowolony.
    Mam na kartę, więc z opłatami mam tak, że jak na razie wychodzi mi ok. 50 zł miesięcznie., a limitu danych nie wykorzystuje więc się sumują.
    Wszędzie (poza jednym miejscem w Krasnobrodzie na stancji) miałem zasięg wystarczający do odbierania poczty i sprawdzenia serwisów.
    Cop prawda będę planował zakup zewnętrznej anteny.

    OdpowiedzUsuń