| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Urodzinowo


Urodziłem się 2008 roku, 12 stycznia.
Od początku nie wiedziałem o co mi chodzi i o czym tak naprawdę będę. I konsekwentnie się tego trzymam.

Z okazji swoich urodzin życzę wszystkim czytelnikom więcej zdrowej, ciekawej treści, a sobie więcej czytelników i komentujących. A autorowi życzę żeby czytelnicy czytali to co zostało napisane, a nie to co im się wydaje, że jest napisane ;) .
Twój blog.

---
To był mój pierwszy post (jeszcze w Międzyrzecu Podlaskim),
a to pierwsze urodziny :)


I odrobina statystyki:
w ubiegłym roku (2009) program naliczył: 16999 odwiedzin
co daje miesięcznie: 1416,58.
"Najlepszy" miesiąc: maj, a z najmniejszą liczbą odwiedzin: luty.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! Życzę kolejnego roku pełnego dobrych słów, bo z przyjemnością tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie. Mam nadzieję, że nie zawiodę i będę się rozwijał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spóźnione, ale nie zmienia to faktu, że chciałam życzyć Panu bliskiej relacji z Bogiem, wielu wspaniałych ludzi wokół oraz wytrwałości, większej niż ta moja ;)

    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń