| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Zgłoszenie do konkursu Blog Roku 2009

I stało się. Nie wiem czy nie będę żałował, ale co tam. Zgłosiłem bloga do konkursu "Blog Roku 2009" :D.

Nie bardzo wiedziałem pod jaką kategorię podpadam. Wybrałem "kultura". Przecież żyjąc, głosząc, pisząc odnoszę się do tego co wokół. Może i w "najbliższym wokół", ale zawsze ;)
I mam nadzieję, że choć trochę wpływam.

A na pewno informuję, bo jednak ogólnie pojmowane protestanckie spojrzenie na świat ciągle jest niszowe. Więc i taka skromna forma to więcej niż nic.

3 komentarze:

  1. Pojęcia jeszcze nie mam :D
    Ale za samo pytanie masz u mnie kolejnego plusa :D
    oto i Twój +

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem, doczytałem ;)
    Ze strony z regulaminem:
    "... zgłoszone blogi przejdą do II etapu Konkursu.

    Będzie on polegać na głosowaniu SMS.

    W jego efekcie do kolejnego etapu Konkursu – oceny przez Kapitułę Konkursu oraz głosowania – wyborów Blogów Blogerów – przejdą blogi, które otrzymają największą liczbę głosów. "

    OdpowiedzUsuń