| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Wielkie dzięki czyli koniec głosowania na mojego bloga

Dziękuję gorąco wszystkim, którzy uznali, że warto wydać 1,22 na sms z głosem na mój blog. Śpieszę zapewnić, że Wasze pieniądze nie poszły na moje konto :) , ani na konto organizatorów lecz:

Dziękuję, jeszcze raz.

Dzięki Waszej uprzejmości/ determinacji/ litości /pomocy/ zabawy* blog znalazł sie na 21 miejscu. A jako, że tylko 10 pierwszych było nominowanych, dla mojego bloga kończy się zabawa. Choć głosowania i wybory nadal trwają. Ale o tym za chwilę.


*) można wybrać kilka, jedno, wszystkie lub dopisać swoje ;D

W kategorii profesjonalne startowało 207 blogów (zaczęliśmy z 209, ale dwa się po drodze wykruszyły). Tak więc miejsce 21, uważam za spore osiągnięcie. A wszystko dzięki Waszym smsom ;)





W kategorii "profesjonalne" na 6 miejscu znalazł się blog pastora Pawła Bartosika. Uczestniczy on więc w wyborach blog blogerów. Jest to jedyny blog (w tym dziale) pisany przez wierzącego i choć teologicznie nas trochę spraw różni (ale nie tak wiele znów :) ) to myślę, ze dobrym świadectwem jest wsparcie. Żeby nasz (protestantów) głos był zauważalny. Można więc bawić się dalej :)

Trzymajcie się ciepło. Jestem zbudowany i zachęcony Waszą postawą do większego przykładania się do wpisów, dla zbudowania nadziei, dla odnalezienia wiary, a nade wszystko dla chwały Najwyższego ;) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz