| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Orientalnie


 

Gdy przyszła do nas "młodzieżówka" przynieśli nam prezenty (na nowe mieszkanie :) ). Jednym z nich jest drzewko bonsai. Marzyłem kiedyś o tym, by dbać o taką roślinkę. Teraz będę mógł, nawozić, podlewać i przycinać. Ale za nim to..., to trzeba zabrać się za czytanie co i jak :D
Dzięki wielkie.

Pisałem już na blogu o Go. Otóż bonsai i Go to jedne z nielicznych rzeczy, które mi się podobają jeśli chodzi o klimaty japońsko, chińsko, koreańskie. No może jeszcze fajni są samuraje i tatuaże yakuzy ;)
Zaś anime i mangi nie rozumiem. Tak jak i całej mentalności ludzi dalekiego wschodu.

A oto i zdjęcie zrobione dziś:




2 komentarze:

  1. O, też mam rekwizyty do gry w go i potrafię grać :-) Wolę go od szachów. A Japońców lubię jeszcze z powodu sztuk walki, które trochę studiowałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o sztuki walki, to u mnie była tylko dziecięco/młodzieńcza fascynacja - Bruce Lee.
    ;)

    OdpowiedzUsuń