| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Podsumowanie


 

To już prawie dwa miesiące jak jesteśmy w Mielcu. Powoli zbliża się moment pierwszej próby podsumowania tego co się wydarzyło do tej pory.
Z jednej strony dwa miesiące to niewiele czasu (nie udało mi się na przykład jeszcze odwiedzić większej części zborownków :( ), ale jednocześnie już wystarczająco, by powiedzieć kilka kazań :)
Oczywiście na blogu nie znajdzie sie jakieś szczegółowe posumowanie (a już na pewno nie znajdą się żadne informacje dotyczące osób), ale pomyślałem, że mogę umieścić tytuły wygłoszonych kazań.
A i żeby nie było. Dwaj bracia ze zboru już też usłużyli kazaniami (b. dobrymi) :)

A oto kazania (ich tytuły) wygłoszone w Zborze mieleckim (wraz z datami). Są to wszystkie kazania (także te gdy byłem tylko gościnnie):

1. "Uwielbianie u stóp krzyża" na podst. Psalmu 22, kazanie z: 11.05.2008

2. "Wybieraj mądrze, by być szczęśliwym" na podst. Psalmu 1, kazanie z: 6 VII 2008

3. "Dla kogo ten Kościół?" na podst. Rzym 16,1-16, kazanie z: 31.08.2008

4. "Czy Jezus jest naprawdę Twoim Panem?" na podst. Mateusza 7,21-23, kazanie z: 28.09.2008

5. "Kiedy Kościół rośnie?" na podst. Dz.Ap. 1,1-5, 2,36-38, 2,41-47, kazanie z: 5.10.2008

6. "Widzom wstęp wzbroniony!" na podst. Dz. Ap. 1,1-26, kazanie z: 12.10.2008

7. "Dlaczego wierzę w Jezusa?" na podst. Dz. Ap.9,1-31, kazanie z: 19.10.2008

8. "Jak wygląda zdrowy Zbór?" na podst. Dz. Ap.2,1-4,31, kazanie z: 2.11.2008

9. "W Bożych oczach cenne są łzy Jego dzieci" na podst. Psalmu 6, kazanie z: 16.11.2008

10. "Kochajmy tak mocno, by konfrontować" na podst. Dz. Ap. 5,1-11, kazanie z: 23.11.2008

Jak widać muszę jeszcze zamieścić trzy kazania lub ich fragmenty na blogu. Jak to zrobię to uaktualnię linki. Miłego (i mam nadzieję budującego) czytania i zapraszam do komentowania.


Dopisek: "Dołożyłem" pozostałe kazania i podlinkowałem je. Zastrzegam jednak, że są to skrypty, niektóre na szybko uzupełnione tak, by dało sie je czytać i jako tako rozumieć!



2 komentarze:

  1. Fajnie, że są wersje tekstowe kazań, ale ja to chyba za bardzo postmodernistyczny jestem, bo marzyłyby mi się mp3... Jest szansa? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie mam czasu tym się zająć, ale szansa jest. Kazania są nagrywane, tylko miejsce na serwerze muszę załatwić i trochę czasu :)
    Trudno mi coś obiecywać, ale przyszłość widzę świetlaną ;)

    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń