| Home | 365/2012 | in my eye | VW T3 Westfalia | Zbór w Mielcu |

Wnętrze kaplicy może być obcowaniem ze sztuką


 

Co powiecie na taką kaplicę (zdjęcie znalezione w przestrzeni internetu)?:


Mi się podoba, nawet bardzo. Surowo, minimalistycznie, a zarazem wyraziście. Prezbiterium tylko podwyższyć, by była lepsza widoczność i jest super.
Jeśli ktoś by chciał wybudować/podarować/kupić budynek na kaplice dla Zboru w Mielcu, może dzwonić o każdej porze dnia i nocy :D
Żeby była jasność piszę jak najbardziej poważnie.


3 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że to jest kaplica w Dachau. Przynajmniej tam widziałem coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia. Zobaczyłem zdjęcie szukając zupełnie czegoś innego. Ale mi się podoba :)
    Dzięki za info, spróbuję to zweryfikować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłem.
    Jest to "Church of light".
    Autorem projektu jest Tadao Ando. Budynek znajduje się w Ibarak (Japonia).
    a to link do google gdzie można pooglądać sobie inne zdjęcia tegoż obiektu: Church of light w google

    OdpowiedzUsuń